
Міська влада Києва продовжує очищати місто від засилля реклами.
Про це написав міський голова Києва на сторінці у ФБ, повідомляють “БЛОГЕРИ“.
“Кияни та наші гості тепер можуть побачити, як насправді виглядають вулиці столиці: насолодитися архітектурою, роздивитися будинки, які були сховані під численними рекламними бордами та вивісками”, – написав Кличко.
За його словами, загалом за кілька останніх років ми демонтували майже 36 тисяч рекламних носії. Так, наприклад, прибрали всі носії на Мосту Патона, Либідьскій площі, перехресті вул. Чорновола і Січових стрільців.
“4 роки тому я ініціював “велике прибирання” Києва від рекламних конструкцій. Разом з основними операторами ринку реклами ми напрацювали і почали втілювати нову схему розміщення реклами в столиці – як на фасадах будинків, так і вздовж доріг. Результатом співпраці стало зменшення тільки наземних рекламних засобів (біл-бордів)у порівнянні з 2015 роком з майже 12 тисяч одиниць до менш, ніж 5 тисяч на сьогодні. І ми продовжуємо працювати”, – похвалився мер і додав:
“Але, є й чимало представників приватного бізнесу, які ігнорують правила при розміщенні вивісок, банерів, розтяжок, електронних табло. Сьогодні на обліку «Київреклами» близько 60 тисяч рекламних засобів, що встановлені із порушенням норм. І ми звертаємося до їх власників прибрати незаконну рекламу. Якщо ж цього не відбувається, її прибирає КП “Київреклама”.
Протягом останніх місяців в столиці демонтували рекламні носії з фасадів будинків, зокрема, на вулицях Басейній, Нижньому та Верхньому Валах, Ярославовому Валу, на Прорізній та Саксаганського.