
Іллічівська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація Іллічівського морського порту) 4 грудня уклала договір з ТОВ «Анкор» на суму 4 776 000,00 гривень.
Про це “БЛОГЕРАМ” стало відомо з системи публічних закупівель Прозорро.
Предмет договору – «Проектно – вишукувальні роботи: «Реконструкція причалів №№16-17 Іллічівської філії ДП «АМПУ». Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020 року.
У систему Прозорро Замовник виклав лише звіт про укладений договір. Оскільки підпадає під дію закону про закупівлі як замовник, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання і може укладати прямі договори за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 млн грн., а робіт — 5 млн грн.
Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновник і кінцевий бенефіціарний власник “Анкора” – Колесніченко Тетяна Станіславівна.
Підприємство має 16 років трудового стажу, прописку в Одесі і розмір статутного фонду – 16,5 тис грн.
При цьому замовлень з 2016 року “Анкор” отримав на понад 25 мільйонів гривень переважно від ДП “АМПУ” та його філій.
До слова, нині триває судовий розгляд справи, у якому ДП “Державний проектно – вишукувальний та науково – дослідний інститут морського транспорту “Чорноморндіпроект” позивається до ДП “Адміністрація Морських портів України” в особі Іллічівської філії Державного підприємства “Адміністрація Морських портів України” та ТОВ “Анкор” з тим, щоб метою визнати недійсним укладений між ними договір на реконструкцію причалу №2, оскільки, начебто у проектній документації, яку надавав ТОВ “Анкор” замовнику – Іллічівській філії АМПУ є об’єкти авторського права, що раніше розробило ДП.