Мер Кличко розповідає, що у метро нема грошей, тому проїзд і подорожчав. Звісно, це не правда.
Київське метро все заліплене рекламою: на потягах, на дверях вагонів, на ескалаторах. Навіть цілі станції обклеюють брендуванням.
Вся реклама в метро приносить на рік не менше 200 мільйонів гривень. Скільки з цього отримує Київський метрополітен?
Кхм…. Ви, можливо, будете здивовані: лише 21 мільйон грн, тобто одну десяту. Решта – 180 мільйонів гривень – йде рекламним агентствам-посередникам.
Кому вони належать? Їх контролює через численних родичів народний депутат від БПП Сергій Березенко – однопартієць Кличка і улюбленець президента Порошенка.
Про це Марія Землянська робила розслідування ще рік тому. Вона зверталась до всіх київських чиновників, а ті лише мовчали і закочували очі до стелі.
До речі, молодий мільйонер Сергій Березенко – автор цього прекрасного рекламного стартапу в метро, дуже любить великі джипи і дорогі швейцарські годинники.
Ви ж не проти, щоб Березенко не страждав і купив собі ще один Ролекс чи Брегет вартістю як квартира в Києві? А грошей, які Березенко з родиною виймають на рекламі, вистачило б метрополітену, щоб покрити збитки в роботі за півроку.
Решту дефіциту можна запросто закрити, якщо зупинити корупційну оборудку зі скандальною фірмою “Укррослізинг”. Її нинішній власник – російським ділок на прізвище Фукс – полюбляє ходити в Адміністрацію президента.
Про те, як кїивський метрополітен, тобто нас з вами на рівному місці нагріли майже на 2 мільярди гривень, добре написав Юрій Ніколов.
Грошей, які Фукс хоче витягти з ваших кишень через підвищення ціни на проїзд вистачило б не лише на зарплати працівникам метро і ремонт потягів. Ще залишилось би й на розширення метро.
Слухайте, цей треш треба зупиняти. Метро і весь громадський транспорт в Києві перетворився на діряве відро. Відро дешеве, затаскане, не таке дороге, як нові відра в Європі. Але в діряве відро скільки на залий води – вся витече.
Тому ми шукаємо координатора кампанії громадської перевірки транспорту Києва. Нам треба людина, яка буде відповідальна за повну перевірку діяльності транспортної галузі Києва. І за розробку стратегії розвитку громадського транспорту столиці, яку ми впроваджуватимемо самі, як влада. Бо нинішня гоп-компанія разом з Кличком та друзями Порошенка вміють тільки масштабно красти.
Зголошуйтесь, ми знайдемо людей, ресурси, у нас є контакти з медіа та експертами. Треба лише небайдужа відпвовідальна людина. Інакше, наступного разу, розмазуючи соплі по обличчю, влада знову розкаже, що проїзд треба підняти, бо грошей не вистачає.
Дмитро ГНАП, Свобода. ФМ