Сімейство “розіграло” розміщення реклами у метрополітені для комунальних кінотеатрів Києва

Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради “Київкінофільм” 4 січня за результатами тендеру уклало договір з приватним підприємцем Вікторією Ущапівською на розміщення рекламних оголошень у Київському метрополітені на суму 270 тис гривень.

Про це “БЛОГЕРАМ” стало відомо з сайту публічних закупівель Prozorro.

Відповідно до умов контракту переможець тендеру протягом 2019 року має розмістити рекламні матеріали ”Київкінофільму” у київському метрополітені.

Вартість розміщення оголошень на станціях складає:

  • Святошин, колійна стіна (у напрямку ст. Лісова) – 42 тис. грн/рік;
  • Лук’янівська, колійна стіна (у напрямку ст. Сирець) – 60 тис. грн/рік, ескалаторний звід – 23 600 грн/рік;
  • Харківська, колійна стіна – 72 тис. грн/рік;
  • Оболонь, колійна стіна (у напрямку ст. Героїв Дніпра) – 62 400 грн/рік.

Окремо переможець виконуватиме заміну рекламних матеріалів протягом року за 10 тисяч гривень.

ТОВ “МЕТРО МЕДІА ПРІНТ” виступило єдиним конкурентом і запропонувало на 50 тисяч більше, аніж переможець тендеру. Обидві компанії не знижували пропозицій під час аукціону.

Переможець торгів ФОП 20-річна Вікторія Ущапівська зареєстрована у Києві на проспекті Героїв Сталінграду, 6, к. 6, кв. 21. За цією ж адресою зареєстровані і власники фірми ТОВ “МЕТРО МЕДІА ПРІНТ” Микола та Неля Ущапівські – батьки Вікторії Ущапівської.

На цій світлині в Instagram-акаунті Вікторія Ущапівська вітає батька з днем народження.

На сторінці Нелі Ущапівської можна знайти фотографію, де вона зображена з тим самим чоловіком – це батько Вікторії Микола Ущапівський.

Вікторія Ущапівська зареєструвалася як ФОП у липні 2017 року. За цей час вона отримала три державні контракти на 1,1 млн гривень, два з яких – від Київського зоологічний парку загальнодержавного значення.

ТОВ “МЕТРО МЕДІА ПРІНТ” підписало з бюджетниками 4 контракти на загальну суму 371 тисяча гривень.

Георгій Шабаєв

-->