Поліція розслідує справу про розкрадання коштів під час ремонту мосту у Вінниці

Слідство має версію, що через фірму-прокладку за змовою підприємців та чиновників виводилися бюджетні кошти.

Вінницька поліція  розслідує провадження про привласнення бюджетних коштів службовими особами Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради. Як повідомляє сайт 20 хвилин, мова йде про ремонт Київського мосту, на який уже витрачено десятки мільйонів гривень.

Із судової ухвали від 19 вересня 2018 року дізнаємося, що, за версією слідства, службові особи Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради змовилися з підприємством «МСУ-2», яке виконує ремонтні роботи, і заволоділи бюджетними коштами. У документі не вказується конкретна сума завданих збитків.

Ще 15 листопада 2016 року Департамент капітального будівництва міськради та ТОВ «МСУ-2», директором якого є Андрій Коротич, уклади договір на суму 56,5 мільйонів гривень про ремонт Київського мосту. Саме про частину грошей і йде мова.

У суді слідчі просили та отримали дозвіл на всю документацію по реконструкції мосту: від проектів до актів прийняття робіт та оплату.

Ось що про цю справу сказала прес-офіцер поліції області Анна Олійник:

— Відомості про це кримінальне провадження були внесені в реєстр досудових розслідувань прокуратурою міста Вінниці. І вони передали розслідування в поліцію, в слідче управління. У ході слідства інформація, на підставі якої відкрито кримінальне провадження, перевіряється. На цьому етапі розслідування ми не можемо дати більш детальні коментарі.

Директор департаменту капітального будівництва міської ради Ігор Кравець прокоментував розслідування поліції, відповів на наші питання:

— На якій стадії зараз реконструкція Київського мосту?

— Зараз реконструкція об’єкту на завершальній стадії. Під мостом роблять конуси. А будівельникам ще залишилося зробити труби перильного огородження для маломобільних груп населення, пофарбувати перильне огородження, покрити тротуари епоксидною смолою, встановити додатковий колесовідбійник.

Як і раніше говорили, міст буде повністю зданий в експлуатацію до кінця 2018 року.

— Чому в кінці 2017 року з’явилася додаткова угода на 11 мільйонів гривень?

— Від Держфонду регіонального розвитку не надійшли кошти на цей об’єкт. Для того, аби не зупиняти роботи, додатково були виділені гроші з місцевого бюджету, а коли прийшли кошти з держбюджету, ці 11 мільйонів були повернуті назад, у бюджет міста. Але вартість робіт не змінилася. Тоді вона складала 56,5 мільйона гривень.

— А в чому була потреба збільшувати вартість робіт ще на 28,2 мільйона гривень?

— Це була оплата за додаткові роботи, яких не було в першому проекті. Проектувальники не врахували, що під’їзди до мосту фактично були порожні, а також що потрібно замінити старі, гнилі перильні огородження. Коли ми почали міняти балки, то з’ясувалося, що не 80 треба поміняти, а більше сотні балок. Крім того, не було враховано первісним проектом заміна ліхтарів. Ці додаткові роботи та вартість матеріалів перевіряли в держпідприємстві «Укрдержбудекспертиза»: без їхнього експертного звіту, ми б не змогли оформити угоду з підрядником. У звіті йдеться, що з урахуванням цих додаткових угод кошторисна вартість реконструкції мосту — 88,3 мільйона гривень. Тоді як фактично підрядник виконав роботи за 84,7 мільйона гривень.

— Вам не здається дивним, що підрядник орендує в себе ж, тільки через іншу компанію, техніку.

— Для нас важливо, аби підрядна організація дотримувалася строків виконання робіт, їх якості та мала відповідні сертифікати на матеріали. У кого брати техніку, а в кого ні — я не можу нав’язувати. Насправді департамент може це контролювати. Пункт 24 основного договору передбачає те, що залучення субпідрядників здійснюється за погодженням з департаментом. Нагадаємо, за даними слідства, підрядники отримали мільйон гривень, орендуючи техніку, фактично, самі у себе.

— Яка буде реакція Департаменту капітального будівництва на розслідування?

— Така, як того вимагає суд: ми надамо всі документи, які потребуватиме слідство.

20 хвилин

-->